Favorit je poctivý. Navržen a vyroben u nás.

VYRÁBÍME U NÁS. PRO VÁS.

Drtivá většina jízdních kol na našem trhu se skladá ze součástek vyrobených v Asii. Cyklistické značky zadají výrobu subdodavatelům a často vůbec neřeší vývoj kol ani jejich komponentů. Taková kola jsou pak do značné míry standardizovaná, neboť se vyrábějí ve velkých sériích bez možnosti zásadnější individualizace. Distřibutoři i prodejci si ještě samozřejmě naúčtují provizi, která ve výsledku navyšuje cenu kol o desítky procent.

Diskuze nad geometrii rámu modelu Aviator.

Diskuze nad geometrií karbonových rámů nových modelů Favorit.

Favorit je jiný. Český, nebo chcete-li Československý. V Čechách i na Slovensku máme pro potřeby cyklistického průmyslu bohatou tradici strojní výroby. Máme odborníky i nadšence, kteří se s láskou věnují kolům. Proto všechny komponenty, kde jsme schopni přinést vylepšení pro zákazníka, a které jsme schopni vyrobit u nás, zde také vyrábíme. Je pro nás důležité zaměstnávat Čechy a Slováky, dávat práci lokálním dílnám a firmám, vrátit jim hrdost na to, že vytvářejí hodnotné výrobky.

Výrobí výkres držáku podsedlovky schválen pro sériovou výrobu.

Výrobní výkres držáku podsedlovky schválen pro sériovou výrobu

Dáváme práci vysoce kvalifikovaným odborníkům z oblasti vývoje i technologie výroby pro různé exotické materiály, jako je letecký vysokopevnostní dural nebo ultralehké karbonové materiály. Konstruktéři se věnují návrhu parametrů rámů i komponentů, dále přípravě prototypové a následně sériové výroby. Využívají špičkové technologie výpočtových pevnostních analýz i následných životnostních zkoušek v laboratoři i mimo ní.

Pětiosé CNC frézování sedlovky z leteckého duralu

Pětiosé CNC frézování sedlovky z leteckého duralu AL7075 T6.

Věnujeme velkou pozornost testování jednotlivých komponentů v laboratoři i mimo ní. Nejen aby všechny části vydržely předepsané zatížení, ale také analyzujeme jejich pružící a tlumící vlastnosti. Hodně se věnujeme povrchovým úpravám leštěním i lakováním.

Únavové testy nového modelu představce na 2 miliony cyklů

Únavové testy nového modelu představce na 2 miliony cyklů proběhly úspěšně napoprvé.