Konstrukce nových Favoritů

Z naší konstruktérské zkušenosti víme, že není v reálných schopnostech žádného konstruktéra ani malé konstrukční kanceláře, navrhnout 80 nebo 120 modelů jízdních kol pro jednu značku na každou sezónu. A to ve všech velikostech a pro všechny komponenty použité na kolech. Navíc, cena takových služeb by...

443
0
tři modely kol Favorit: Aviator, BigBoss a Diamante

FAVORIT JE ZPÁTKY

A je v lepší formě než kdykoliv předtím. Vybavili jsme ho nejnovější technologií, špičkovým designem, nízkou hmotností, i originálními prvky, které si - věříme - zamilujete stejně, jako jste milovali svého prvního Favorita.  Co je nové? Současné modely Aviator, BigBoss a Diamante se liší třemi jezdeckými pozicemi...

495
0

FAVORIT MÁ SVOU CENU

Favorit vždy stál přibližně jedenapůl až dvojnásobek průměrné měsíční mzdy. Závodní modely SPECIAL dokonce i čtyřnásobek. Za tyto náklady bylo možné v minulosti postavit špičkové kolo a při optimalizaci výrobních procesů jej vyrábět sériově. I cena nového kola Favorit je stanovena na podobnou úroveň. Máte...

479
0
Sbírka historických kol Favorit na zámku Luhov

Výstava historických Favoritů

Měl jsem úžasnou příležitost navštívit přes víkend muzeum historických kol na zámku v Luhově kousek za Plzní. Soukromou sbírku celé desetiletí sestavoval pan František Babický, dlouholetý mechanik státního podniku Favorit Rokycany. [caption id="attachment_364" align="alignnone" width="600"] Zámek Luhov kousek za Plzní[/caption] Výstava historických kol počíná prvními předchůdci kol...

304
0